"\"Summary: The importance of extrinsic and intrinsic attributes of wine for consumer. purchase decision is object of a lively debate. This work provides some insights into the. problem by analyzing data from a survey on consumers’ perceptions using CUB models.\""
Corduas, M., Cinquanta, L., & Ievoli, C. (2012). A statistical analysis of consumers’ perception of wine attributes. QUADERNI DI STATISTICA, 14, 77-80.
Data di pubblicazione: | 2012 |
Titolo: | A statistical analysis of consumers’ perception of wine attributes |
Autori: | |
Citazione: | Corduas, M., Cinquanta, L., & Ievoli, C. (2012). A statistical analysis of consumers’ perception of wine attributes. QUADERNI DI STATISTICA, 14, 77-80. |
Rivista: | |
Appare nelle tipologie: | 1.01 Articolo in rivista |
File in questo prodotto:
File | Descrizione | Tipologia | Licenza | |
---|---|---|---|---|
ARTICorCinIev.pdf | N/A | Administrator Richiedi una copia |
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.