The autonomy of methods and tools in the declaration, rather than confining the SSD (Disciplinary Scientific Sector) CEAR-09/C (Interior Achitecture and Exhibition) within a self-referential world, allows it to broadly interpret interdisciplinarity and interscalarity, even to the extreme limits of heteronomy, while still maintaining a solid framework.
Cattiodoro, S. (2024). LA SCUOLA DI ATENE. GLI INTERNI TRA MULTIDISCIPLINARITÀ, INTERDISCIPLINARITÀ, TRANSDISCIPLINARITÀ. In T. Bisiani, A. Venudo (a cura di), Seminario 3. INTERDISCIPLINARITÀ. CARATTERI DELLA RICERCA IN PROGETTAZIONE ARCHITETTONICA (pp. 98-103). Maggioli.
LA SCUOLA DI ATENE. GLI INTERNI TRA MULTIDISCIPLINARITÀ, INTERDISCIPLINARITÀ, TRANSDISCIPLINARITÀ
Cattiodoro, Silvia
2024-01-01
Abstract
The autonomy of methods and tools in the declaration, rather than confining the SSD (Disciplinary Scientific Sector) CEAR-09/C (Interior Achitecture and Exhibition) within a self-referential world, allows it to broadly interpret interdisciplinarity and interscalarity, even to the extreme limits of heteronomy, while still maintaining a solid framework.File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
Seminario 3_Silvia Cattiodoro.pdf
Solo gestori archvio
Tipologia:
Versione Editoriale
Dimensione
38.85 kB
Formato
Adobe PDF
|
38.85 kB | Adobe PDF | Visualizza/Apri Richiedi una copia |
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.