This article focuses on the relationship between Neurodidactics, Learning styles and Teaching of languages and demonstrates the fundamental importance of a synergy of learning and knowledge in order to acquire a linguistic competence
Di Gesù (2013). Neurodidattica e gli stili e le strategie d’apprendimento. In Neurodidattica, lingua e apprendimenti. Riflessione teorica e proposte operative (pp. 125-167). Roma : Aracne Editrice.
Neurodidattica e gli stili e le strategie d’apprendimento
Di Gesù
2013-01-01
Abstract
This article focuses on the relationship between Neurodidactics, Learning styles and Teaching of languages and demonstrates the fundamental importance of a synergy of learning and knowledge in order to acquire a linguistic competenceFile in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
Neurodidattica e gli stili e le strategie d’apprendimento .pdf
Solo gestori archvio
Tipologia:
Versione Editoriale
Dimensione
708.03 kB
Formato
Adobe PDF
|
708.03 kB | Adobe PDF | Visualizza/Apri Richiedi una copia |
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.