Di Paola, B., Spagnolo, F. (2011). Epistemic and didactic values of the demonstrative process in different cultures: a case study in Geometry with Chinese and Italian students. In Proceedings CIEAEM 63 (pp.408-412).

Epistemic and didactic values of the demonstrative process in different cultures: a case study in Geometry with Chinese and Italian students

DI PAOLA, Benedetto;
2011-01-01

2011
CIEAEM63 CONFERENCE
Barcellona
2011
63
2011
2011
5
http://math.unipa.it/~grim/quaderno22_suppl_1.htm
Di Paola, B., Spagnolo, F. (2011). Epistemic and didactic values of the demonstrative process in different cultures: a case study in Geometry with Chinese and Italian students. In Proceedings CIEAEM 63 (pp.408-412).
Proceedings (atti dei congressi)
Di Paola, B; Spagnolo, F
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10447/103502
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact