Sfoglia per Autore
Introducing Online Learning Communities to Tomorrow's Teachers Case Study of eTwinning Teachers Training Pilot Project 2014/15
2015-01-01 La Marca, A; Gulbay, E
Character Education and Children’s Literature. An Opportunity to Experiment Innovative and Reflective Teaching.
2016-01-01 La Marca, A; Longo, L; Gulbay, E
Strategie innovative per la formazione dei futuri docenti
2016-01-01 Gulbay E
eTwinning per la motivazione Intrinseca
2016-01-01 Elif Gulbay
Metacognitive Awareness Teaching Tool Kit (MATTK). Reflective teaching for critical thinking and creativity development in classroom.
2016-01-01 La Marca, A; Longo, L; Gulbay, E
The educational effects of metacognitive learning awareness on undergraduate students.
2016-01-01 La Marca, A; Gulbay, E
THE CREATIVITY AND RESILIENCE DEVELOPMENT PROJECT (CRDP) TO INVESTIGATE LEARNING PRACTICE IN THE USE OF ICT
2016-01-01 La Marca, A; Gulbay, E; Schiavone, S
THE ADVANTAGES OF FLIPPED LEARNING MODEL: AN OPPORTUNITY TO INTEGRATE TECHNOLOGY IN CHILDREN'S LITERATURE
2016-01-01 La Marca, A; Longo, L.; Gulbay, E
THE FLIPPED CLASSROOM: A MODEL EXPERIMENTED WITH UNDERGRADUATE STUDENTS IN UNIVERSITY OF PALERMO
2016-01-01 Longo, L; Gulbay, E
Strategie innovative per la formazione dei futuri docenti
2017-01-01 Gulbay E
Web tools per promuovere l’apprendimento collaborativo nella formazione iniziale dei futuri insegnanti
2017-01-01 Elif Gulbay
Educazione del carattere, letteratura per l’infanzia e stile di vita digitale. Un percorso di formazione iniziale degli insegnanti
2017-01-01 La Marca Alessandra, ; Longo, L.; Gulbay, E.
Uno Studio di Caso sulla Flipped Classroom tra Università e Scuola
2017-01-01 Gulbay, E.
La personalizzazione nella didattica universitaria
2017-01-01 La Marca A; Gulbay E
L’apprendimento capovolto all'Università per lo sviluppo delle soft skills.
2018-01-01 Gulbay, E.; La Marca, A.
Fostering learning and innovation skills in Initial Teacher Education
2018-01-01 Gulbay Elif
eTwinning Collaborative Learning Environment in Initial Teacher Education
2018-01-01 Gulbay Elif
Learning strategies, decision-making styles and conscious use of technologies in initial teacher education
2018-01-01 La Marca A., Gulbay E., Di Martino V.
Didattica universitaria e sviluppo delle soft skills
2018-01-01 La Marca A., Gulbay E.
Espressione scritta per lo sviluppo della creatività e della capacità critica in Università
2018-01-01 Gulbay E., La Marca A., Bono C.
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile