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Gli incentivi nella corporate governance: il ruolo dell'autoregolazione e dell'autodisciplina
2004-01-01 DI BETTA P; AMENTA C
Incentives in Corporate Governance: the Role of Self-regulation
2004-01-01 DI BETTA P; AMENTA C
La regolazione nella strategia d'impresa. Convergenza e competenze, coalizioni e sistemi di beni
2005-01-01 DI BETTA P
Managerial Tools for Corporate and Business-Level Social Responsibility
2007-01-01 DI BETTA P
The Role of The Public Entity in Coopetition and Convergence
2007-01-01 AMENTA C; DI BETTA P
Stadium Management in Italy: the Case for Co-opetition"
2008-01-01 AMENTA C; DI BETTA P
Facility Management nel Settore Pubblico: tre istituzioni siciliane a confronto
2008-01-01 AMENTA C; DI BETTA P; DOMINICI G
CO-OPETITION, THE DRAINAGE-TRACT EFFECT AND REAL OPTIONS: AUCTIONING WATER LICENCE IN PALERMO (ITALY)
2008-01-01 DI BETTA P
Prolegòmeni ad una analisi semantica delle scelte del consumatore
2008-01-01 Di Betta, P
Moral Governance: Politicians, Ownership, and Control
2009-01-01 Di Betta, P
A Die-Hard Aristocracy: Competitive Balance in Italian Soccer, 1929-2009
2010-01-01 DI BETTA, P; Amenta, C
You Can Even Walk Alone. Stadium Attendance and Professional Soccer Clubs’ Social Role
2010-01-01 Amenta, C; Di Betta, P
L'IMPATTO TURISTICO DI UN GRANDE EVENTO: LA LOUIS VUITTON CUP IN TRAPANI NEL 2005
2011-01-01 DI BETTA, P; NOTO, L
Managerial Ability, Players’ Cultural Diversity, and Sporting and Economic Performance in English Soccer
2012-01-01 Amenta, C; Ballor, C; Di Betta P
“Lo spettatore della serie A di calcio: condivisione dell’esperienza allo stadio o isolamento davanti alla televisione?
2012-01-01 Amenta, C; Di Betta, P
THE EFFECT OF SOCIETAL COMMUNICATION ON CUSTOMER BEHAVIOR: EVIDENCE FROM THE ENGLISH PREMIER LEAGUE
2012-01-01 Di Betta, P; Amenta, C; Ballor, C
The Role of Financial and Managerial Variables on the Policy towards Home-grown Players in English Soccer
2012-01-01 DI BETTA, P; AMENTA, C; BALLOR, C
The Media as a Policy Instrument in Influencing the Business Model of Professional Soccer. Evidence from Italy
2012-01-01 Di Betta, P; Amenta, C
Segmentation, involvement and the reach-engagementrelationship: evidence from a QR code advertising campaign
2013-01-01 DI BETTA, P;LUCERA, F
Environmental Quality and Entrepreneurial Activity in Rural Tourism in Italy
2013-01-01 DI BETTA, P; AMENTA, C
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